Reacties
Reacties 1 - 38 van 38
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Berry en Anita | Hallo fietshelden, ook wij vonden het heel leuk kennisgemaakt… | 28 apr. '19 |
| Ad | Ja mama en Timo jullie samen die tocht weer mooi volbracht.… | 27 apr. '19 |
| Linda | Kijk aan!!! Weer volbracht samen met hoogte- en dieptepunten.… | 27 apr. '19 |
| Breg | Wat een toppers! Prachtig avontuur en herinnering!… | 27 apr. '19 |
| José van de Ven | Geweldige prestatie Christine en Timo! Kanjers zijn… | 26 apr. '19 |
| Chris | Ja en weet je wat het leukst is....dat jullie allemaal… | 26 apr. '19 |
| Willy van der Wende | Wat een verhaal zeg en wat hebben jullie veel meegemaakt… | 26 apr. '19 |
| Ad | Ja dat is wel even een uitstapje met een historische… | 25 apr. '19 |
| Linda | Prachtige plaats Vaals! Succes morgen weer!!! | 25 apr. '19 |
| Peggy | Zet m op samen! | 25 apr. '19 |
| Willy van der Wende | Jullie hebben in iedergeval genoten vandaag en daar… | 25 apr. '19 |
| Susanne van Bergen | Klinkt heerlijk jullie rustdag! Hopelijk gaan jullie… | 25 apr. '19 |
| Lenie | Volgens mij is jullie rustdag toch nog een drukke… | 24 apr. '19 |
| Breg | Wat een avontuur! Erg leuk ook om te lezen elke dag,… | 24 apr. '19 |
| Susanne van Bergen | N ook jullie rustdag is weer n hele belevenis lees… | 24 apr. '19 |
| Chris | Daar hou ik je aan Willy | 24 apr. '19 |
| Willy van der Wende | Jeetje wat een lang verhaal zeg Ga je van al je verhalen… | 24 apr. '19 |
| Ad | Gaat dus goed met die stempelkaart. En ja, wie weet… | 24 apr. '19 |
| Jacqueline | Leuk hoor, jullie verhalen. Het lijkt wel een echte… | 24 apr. '19 |
| Susanne van Bergen | Heel veel plezier met het uithangen vd toerist in… | 24 apr. '19 |
| Ad | Lijkt kerstverhaal wel, moeders met kind op zoek naar… | 24 apr. '19 |
| Willy van der Wende | Gelukkig toch nog een slaapplaats kunnen vinden en… | 24 apr. '19 |
| Adrie ten Dam | Bewonder jullie enorm, wat een doorzettingsvermogen.… | 23 apr. '19 |
| Liesbeth | Bikkels, jullie hebben bijna 100 km in 2 dagen gefietst,… | 23 apr. '19 |
| Nan | Oei.. Herentals, ik zou nog een adres geven, het is… | 23 apr. '19 |
| Susanne van Bergen | Dappere rijders, knap hoor zoveel km's met zoveel… | 23 apr. '19 |
| Lenie | Hoi Christine en lieve Timo. Geweldig wat een afstand… | 22 apr. '19 |
| Mientje | Geweldig,wat een prestatie Timo,en ook Mama.ik weet… | 22 apr. '19 |
| Micah | En veeel succes en plezier van Micah | 22 apr. '19 |
| Ad | Tja sportieve familie die Boompjes. Mama en Timo op… | 22 apr. '19 |
| Willy van der Wende | War ben jij stoer Timo super hoor om zo’n eind te… | 22 apr. '19 |
| Ad | Knap hoor mama en Timo! Goed bezig fijn dat jullie… | 22 apr. '19 |
| Adri | Nououou ................ dat was vandaag dus heel… | 22 apr. '19 |
| Yukki | mooi man !! | 22 apr. '19 |
| Liesbeth Wimmer | Christine en Timo heel veel plezier op de fiets, en… | 22 apr. '19 |
| Susanne van Bergen | Wat n leuke belevenissen wr ze samen! Knap hoor al… | 22 apr. '19 |
| Willy van der Wende | Geweldig vind ik het weer om te lezen waar jullie… | 22 apr. '19 |
| Ad | Nou mooi resultaat die eerste dag al bijna 50 kilometer.… | 22 apr. '19 |

- Berry en Anita: Hallo fietshelden, ook wij…
- Ad: Ja mama en Timo jullie samen…
- Linda: Kijk aan!!! Weer volbracht…
- Breg: Wat een toppers! Prachtig…
- José van de Ven: Geweldige prestatie Christine…
Alle reacties »