Reacties
Reacties 101 - 132 van 132
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Linda | Bravo, jouw koers is gezet. Lekker ontvangen alles,… | 14 mei '26 |
| Ad | Vandaag op donderdag dan je aanvang in de tocht, je… | 14 mei '26 |
| Nan | Ja, Lourdes raakt de meestal mensen op de een of andere… | 14 mei '26 |
| Willy van der Wende | Dat heb je weer mooi verwoord Chris ga zo door liefs… | 14 mei '26 |
| Sylvia | Wat heb je dat mooi omschreven Deze reis maak je met… | 13 mei '26 |
| Chris | Lief van jullie. Ik ga nu mijn laatste avond in Lourdes… | 13 mei '26 |
| Leslie | Prachtig…. Ik voel met je mee. Laat je leiden door… | 13 mei '26 |
| Trudy | Wauw Christine wat mooi en wat mooi in woorden vertaald… | 13 mei '26 |
| Lotte van de Pol | Heel veel succes gewenst Christine en ga er vooral… | 13 mei '26 |
| Adrie ten Dam | Wat mooi om zo te starten,Christine . Ik kan me voorstellen… | 12 mei '26 |
| Lenie | Wat een geweldig verhaal. Dit moet wel een bijzondere… | 12 mei '26 |
| Ad | Ja lekker gaan….. Mooi, doen, genieten… | 12 mei '26 |
| Marjan Steegman | Lees.🤓 | 12 mei '26 |
| Marjan Steegman | Mooi verhaal Christine. Ook ik kees jouw belevenissen… | 12 mei '26 |
| Ad | Mooie start en bijzondere beleving lijkt mij, deze… | 12 mei '26 |
| Trudy | Owwwww wat heeeeerlijk toch weer!ik heb respect voor… | 12 mei '26 |
| Willy van der Wende | Wederom een fantastische verhaal Chris Op naar het… | 12 mei '26 |
| Wilma | Veel succes , leuk om mee te lezen wat je mee maakt… | 12 mei '26 |
| Margareth | Hoi Christine, leuk dat je dit gaat doen. Ga het volgen! | 12 mei '26 |
| Ad | Vlot filmpje en mooie impressie van je 1e dag Lourdes.… | 11 mei '26 |
| Dorien | veel succes, topper!! | 10 mei '26 |
| Liesbeth | Chris heel veel succes!!!!!☘️ Rustig aan!!!!!… | 10 mei '26 |
| Micah | Lieve mama knap hoor dat je weer gaat lopen. Zet hem… | 10 mei '26 |
| Henk van Bergen | succes, wijsheid ,geluk, mooi weer ,gezondheid, leuke… | 10 mei '26 |
| Lenie | Gaat alles nog naar wens? Christien je bent een kanjer… | 10 mei '26 |
| Leslie | Christine, volg je en denk aan je. Een gezegende reis… | 10 mei '26 |
| Willy van der Wende | Weer begonnen met het lezen van jou verhalen | 10 mei '26 |
| Ad | Nou Chrisje, wij ook weer thuis en uitgeslapen van… | 10 mei '26 |
| Susanne van Bergen | Fijn dat ze niet moeilijk deden over je handbagage......Heel… | 10 mei '26 |
| Marjan Steegman | Heel veel succes Christine! Altijd heerijk om jouw… | 10 mei '26 |
| Diana de Waard-Tjeertes | Heel veel succes en mooie ervaringen Christine! Leuk… | 10 mei '26 |
| Annelies Giesen | Bon courage en bon camino Christine. Fijn om met jou… | 10 mei '26 |


- Riky wesel: Wat een kanjer ben je. Heel…
- Mieke Biemond: Leuk je gisteren te ontmoeten…
- Ad: Mooie ervaringen weer opgedaan…
- Adrie ten Dam: Ik ben trots op je Christine,…
- Marian Klunder: Rust lekker uit. Laat uitzoeken…
Alle reacties »