Reacties
Reacties 1 - 26 van 26
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Astrid | Klinkt goed! Haha die noodstop vind ik wel grappig,… | 25 mei '23 |
| Leslie | Geweldige ervaring Christine, zo voel je en maak je… | 22 mei '23 |
| Adrie ten Dam | Prachtig hoe je alles weet vast te leggen en de muziek… | 21 mei '23 |
| Liesbeth Wimmer | Hallo Chrisje, hier ben ik dan helemaal bij gelezen… | 21 mei '23 |
| Nan | Wilde Atlantische oceaan, mooie Arabisch/Islamitische… | 19 mei '23 |
| Maureen Hup | Dag Christine, wat leuk om weer een reisblog van je… | 19 mei '23 |
| Marjan Steegman | Lijkt mij heerlijk! | 19 mei '23 |
| Willy van der Wende | Zo wat een verhaal zeg past precies bij jou ik moet… | 19 mei '23 |
| Ad | Ik zou gewoon een leuke baywatch inhuren daar en lekker… | 17 mei '23 |
| Ad | Benieuwd hoe het met de hygiëne gesteld is straks… | 17 mei '23 |
| Willy van der Wende | Volgens mij zie ik wel dubbele foto’s maar dat vind… | 16 mei '23 |
| Willy van der Wende | Hele mooie foto’s en leuke smalle straatjes daar… | 16 mei '23 |
| Willy van der Wende | Wat een onderneming Chris nu ga ik nog even slapen… | 16 mei '23 |
| Willy van der Wende | Ik loop achter met het lezen | 16 mei '23 |
| Ad | Gaaf strand zo te zien. Ook daar zwemmen of is dat… | 14 mei '23 |
| Ad | Ja dat was zo te zien een snelle transfer van Nederland… | 14 mei '23 |
| Liesbeth | Mooie foto’s heb je gemaakt, hoop dat het voor jouw… | 14 mei '23 |
| Adrie ten Dam | Triest en confronterend, hoop dat je deze 7 dagen… | 13 mei '23 |
| Liesbeth | Veel plezier en wees voorzichtig! | 13 mei '23 |
| Nan | Je hebt het dus weer behoorlijk naar je zin Christine!… | 13 mei '23 |
| Annelies Giesen | Wow Christine Een heel nieuwe uitdaging. Super dat… | 13 mei '23 |
| Marjan Steegman | Heerlijk verhaal weer Christine geniet van je reis! | 13 mei '23 |
| Marian | Geniet er van Christine! | 13 mei '23 |
| José van de Ven | Geweldige foto’s Christine! Maak er een mooi avontuur… | 13 mei '23 |
| Hanny | De vakantie is begonnen !!!! Heel veel plezier en… | 12 mei '23 |
| Nan | Lieve Christine - het ga je goed! | 11 mei '23 |


- Astrid: Klinkt goed! Haha die noodstop…
- Leslie: Geweldige ervaring Christine,…
- Adrie ten Dam: Prachtig hoe je alles weet…
- Liesbeth Wimmer: Hallo Chrisje, hier ben ik…
- Nan: Wilde Atlantische oceaan,…
Alle reacties »